TMI presenteert meerdere informatieavonden voor helpenden(+), verzorgenden IG en (wijk)verpleegkundigen.
Deze informatieavonden vinden weer plaats in het voorjaar van 2020. Houd deze pagina in de gaten voor de actuele informatie.

Zoek jij als zorgprofessional een nieuwe, uitdagende baan en heb je al enige werkervaring binnen de VVT? Dan heeft TMI je vele mogelijkheden te bieden! In het voorjaar van 2020 organiseren wij weer informatieavonden en voorzien we jou van alle informatie omtrent een (vast) dienstverband bij TMI. Een van de accountmanagers van TMI zal deze avond een presentatie verzorgen. Er wordt onder andere verteld over hoe het werken op basis van detachering via TMI in zijn werk gaat, welke voordelen en (arbeids)voorwaarden er aan zijn verbonden en met welke opdrachtgevers wij samenwerken. Daarnaast is tijdens de avond voldoende tijd om vragen te stellen en jouw wensen te bespreken. Mocht je na deze avond enthousiast geworden zijn over het werken via TMI, dan kunnen we gelijk samen met een TMI recruiter een kennismakingsgesprek met jou inplannen!

Datum en locatie:

Wordt begin 2020 bekend gemaakt.

Aanmelden

Zowel medewerkers als niet-medewerkers van TMI zijn van harte welkom om deze avond kosteloos bij te wonen. Wel is het een voorwaarde dat je werkzaam bent in de zorg en helpenden(+), verzorgenden IG of (wijk)verpleegkundigen bent. Aanmelden kan zodra de data voor 2020 bekend zijn.

Vragen over de informatieavond?

Neem dan contact op met Davine Munch, Senior Accountmanager VVT:

davine@tmi-interim.nl
06-46 19 04 61



Of neem contact op met Marieke den Baas, Accountmanager VVT:

marieke.den.baas@tmi-interim.nl
06 – 21 70 89 21



Of neem contact op met André Herveille, Accountmanager VVT:

andre@tmi-interim.nl
06 – 28 49 90 34

TMI maakt gebruik van tracking-cookies. Hiermee worden anonieme gegevens over uw bezoek opgeslagen om de website en uw ervaring te verbeteren.