Het hoofdkantoor van TMI is gevestigd in Amsterdam. We zoeken regelmatig nieuwe collega’s om ons team te versterken!

Aan het Sierplein in Amsterdam Nieuw-West, nabij station Lelylaan, is het hoofdkantoor van TMI gevestigd. Op ons kantoor werken ruim zeventig gedreven collega’s om de dagelijkse gang van zaken binnen TMI tot een succes te maken. Wegens groei zoeken wij regelmatig enthousiast talent om ons team te versterken! Heb jij interesse om ook op het TMI kantoor aan de slag te gaan? Bekijk dan hieronder of er momenteel een interessante functie voor jou open staat!

Waarom werken bij TMI?

TMI is dé detacheerder in de Zorg. Wij detacheren en bemiddelen zorgpersoneel op zowel nationaal als internationaal vlak. Met een persoonlijke benadering en een no nonsense communicatie bieden wij ziekenhuizen en verwante instellingen uitkomst bij (tijdelijke) personele tekorten. De voertaal op het hoofdkantoor is Nederlands, maar in veel functies werk je ook samen met internationale collega’s en klanten.

We zijn een professionele organisatie met een prettige, informele sfeer. TMI heeft een platte organisatiestructuur, de communicatielijnen zijn kort en er is dan ook veel vrijheid om jouw ideeën op tafel te leggen en deze toe te laten passen! We werken allen hard om continue te blijven groeien, maar daartegenover wordt er veel gedaan aan een goede werksfeer en onderlinge binding. Zo vindt er elke vrijdag een vrijdagmiddagborrel plaats, hebben we regelmatig regioborrels door het land en organiseren we geregeld leuke personeelsuitjes. Elke zomer zeilen we bijvoorbeeld met een groep van zo’n honderd collega’s op een grote driemastklipper en we spelen jaarlijks graag een potje volleybal op het strand. Ook lunchen we dagelijks samen en worden er intern movienights georganiseerd.

Voel jij je aangesproken door deze omschrijving van onze dynamische, ambitieuze maar ook vooral gezellige organisatie? Bekijk dan snel bovenstaande vacatures of daar een functie tussen staat die bij jou past en reageer vandaag nog voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek!

Personeelsplanner

 

 

Zoek jij een nieuwe, uitdagende baan waarbij geen dag hetzelfde is? Lees dan snel verder! Voor ons kantoor in Amsterdam zoeken wij twee nieuwe collega’s in de functie van personeelsplanner (32-40 uur per week).

Medewerker Contractadministratie

Heb je al eerder een complexe en veranderlijke (contract)administratie gevoerd binnen een middelgrote organisatie en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging,
reageer dan nu!

Neem contact op

Mail ons

info@tmi-interim.nl

Bel ons

020 717 35 27

Fax ons

020 615 51 10

Bezoek ons

Sierplein 75
Postbus 90137
1065 LN Amsterdam

Bekijk de route
Bekijk de parkeergelegenheid

TMI maakt gebruik van tracking-cookies. Hiermee worden anonieme gegevens over uw bezoek opgeslagen om de website en uw ervaring te verbeteren.