Het hoofdkantoor van TMI is gevestigd in Amsterdam. We zoeken regelmatig nieuwe collega’s om ons team te versterken!

Aan het Sierplein in Amsterdam Nieuw-West, nabij station Lelylaan, is het hoofdkantoor van TMI gevestigd. Op ons kantoor werken ruim zeventig gedreven collega’s om de dagelijkse gang van zaken binnen TMI tot een succes te maken. Wegens groei zoeken wij regelmatig enthousiast talent om ons team te versterken! Heb jij interesse om ook op het TMI kantoor aan de slag te gaan? Bekijk dan hieronder of er momenteel een interessante functie voor jou open staat!

Waarom werken bij TMI?

TMI is dé detacheerder in de Zorg. Wij detacheren en bemiddelen zorgpersoneel op zowel nationaal als internationaal vlak. Met een persoonlijke benadering en een no nonsense communicatie bieden wij ziekenhuizen en verwante instellingen uitkomst bij (tijdelijke) personele tekorten. De voertaal op het hoofdkantoor is Nederlands, maar in veel functies werk je ook samen met internationale collega’s en klanten.

We zijn een professionele organisatie met een prettige, informele sfeer. TMI heeft een platte organisatiestructuur, de communicatielijnen zijn kort en er is dan ook veel vrijheid om jouw ideeën op tafel te leggen en deze toe te laten passen! We werken allen hard om continue te blijven groeien, maar daartegenover wordt er veel gedaan aan een goede werksfeer en onderlinge binding. Zo vindt er elke vrijdag een vrijdagmiddagborrel plaats, hebben we regelmatig regioborrels door het land en organiseren we geregeld leuke personeelsuitjes. Elke zomer zeilen we bijvoorbeeld met een groep van zo’n honderd collega’s op een grote driemastklipper en we spelen jaarlijks graag een potje volleybal op het strand. Ook lunchen we dagelijks samen en worden er intern movienights georganiseerd.

Voel jij je aangesproken door deze omschrijving van onze dynamische, ambitieuze maar ook vooral gezellige organisatie? Bekijk dan snel bovenstaande vacatures of daar een functie tussen staat die bij jou past en reageer vandaag nog voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek!

Personeelsplanner

Voor ons kantoor in Amsterdam zoeken wij een nieuwe collega in de functie van personeelsplanner (32-40 uur per week). Een dynamische baan, waarbij je aan de slag gaat bij de grootste arbeidsbemiddelaar in de zorgsector. Ben jij benieuwd wat jouw functie als planner inhoudt? Lees dan snel verder!

Vacature Personeelsplanner Ambulancezorg

Wegens uitbreiding van de afdeling Ambulancezorg zoeken wij een nieuwe collega voor de functie Personeelsplanner Ambulancezorg. Het gaat om een functie voor 32 tot 40 uur per week op ons kantoor in Amsterdam. Binnen de afdeling Ambulancezorg werk je nauw samen binnen een team van zes man. Je valt direct onder de Accountmanager Ambulancezorg.

Vacature Accountmanager Verpleeg-, Verzorgingshuizen & Thuiszorg (VVT)

Voor ons hoofdkantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een enthousiaste accountmanager die ons team komt versterken! Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week. Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan vandaag nog!

Vacature Accountmanager Farma

Ter ondersteuning van de afdeling Accountmanagement Farma op ons kantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Accountmanager voor 32 uur per week. Ben jij zelfstandig, commercieel, representatief en heb je reed twee jaar of langer werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Vacature Financieel Administratief medewerker

Houd jij van aanpakken? Ben je flexibel, ambitieus en werk je zorgvuldig? En heb jij al enkele jaren financieel administratieve ervaring? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het Finance team op ons hoofdkantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker voor 32 tot 40 uur per week. Heb jij interesse in deze vacature? Solliciteer dan vandaag nog op deze vacature!

Vacature Accountmanager Midden-Nederland

Voor ons hoofdkantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een enthousiaste accountmanager die ons team komt versterken! Het betreft een functie voor 40 uur per week. Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan vandaag nog!

Vacature Medewerker Commerciële Binnen- en Buitendienst

Voor ons hoofdkantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een enthousiast talent dat ons team komt versterken! Het betreft een functie voor 36 tot 40 uur per week. Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan vandaag nog!

Neem contact op

Mail ons

info@tmi-interim.nl

Bel ons

020 717 35 27

Fax ons

020 615 51 10

Bezoek ons

Sierplein 75
Postbus 90137
1065 LN Amsterdam

Bekijk de route
Bekijk de parkeergelegenheid

TMI maakt gebruik van tracking-cookies. Hiermee worden anonieme gegevens over uw bezoek opgeslagen om de website en uw ervaring te verbeteren.